Přejít k hlavnímu obsahu

Unikátní milánská restaurace: Čím více followerů máte, tím méně platíte

Sociální sítě hýbou světem. Jak by pravil klasik: Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat. Ten, kdo má obří zástupy sledujících, si může přijít na poměrně zajímavé výdělky. Když budete opravdu úspěšní, můžete za sdílení jediné fotky obdržet třeba i roční plat průměrného Američana.

Ani v tomhle případě ale nelítají pečení holubi sami do úst. Abyste mohli na sociálních sítích doopravdy vydělávat, musíte své publikum zaujmout. A pokud vám to s tím pasivním výdělkem nepůjde, můžete si alespoň skočit do jedné milánské restaurace, kde platíte úměrně tomu, kolik lidí vás sleduje. Zajímavý nápad, že?

Počty "lajků" a followerů ovlivňují to, kolik platíte v jednom oblíbeném podniku s názvem "This Is Not a Sushibar". Podnik založila dvojice podnikatelů Matteo a Tomaso Pittarellovi. Kromě platby v hotovosti a kartou tady přijímají také "platbu" počtem followerů. Čím více jich máte, tím existuje vyšší šance, že se tady najíte zdarma. Podmínkou je ale sdílet foto z restaurace s hashtagem #thisisnotasushibar a s označením podniku.

Jak to vypadá v praxi? Třeba majitelé účtů, kteří mají méně, než 5 000 sledujících získají v restauraci jeden talíř suši zdarma. Ti, kdo mají do deseti tisíc sledujících, si mohou přijít dokonce na dva talíře. Díky deseti až padesáti tisícům followerů vám na stole přistanou čtyři jídla zdarma. Od padesáti tisíc výše to dělá osm jídel. A šťastlivci, kteří se mohou pochlubit více než stotisícovou fanouškovskou základnou, mají celý oběd či večeři zdarma.

Oba majitelé, stejně jako ti, kteří ujíždějí na Instagramu a dalších sociálních sítích, si nový koncept restaurace nemohou vynachválit. Majitelé získají zajímavou propagaci s nesrovnatelně nižšími náklady a samotní návštěvníci mají dobrý pocit z toho, že přispívají k rozšiřování povědomí o podniku a zároveň získají šanci, že si tady dají baštu zdarma. Otázkou je, za jak dlouho restauraci objeví ti, kteří si počty fanoušků koupí na internetu za pár peněz.

 
 

Místo

45° 28' 20.0856", 9° 12' 35.0712"
Rubrika:
Aktivity:

Odpočinek

Autor:
Vendula Flassig Vrablová

Podívejte se na články ze stejných kategorií:

Unikátní milánská restaurace: Čím více followerů máte, tím méně platíte