Egyptský Sharm El Sheikh

Do redakce nám dorazil e-mail čtenáře z Prahy, který před několika dny zakoupil zájezd do Egypta za výhodnou cenu. Jeho radost ale netrvala dlouho.
Co se stalo a proč na vysněnou dovolenou nakonec neodcestoval? Cestovka se „přepočítala“ a zapomněla, že letadlo, kterým mají turisté do Sharmu odletět, není nafukovací.
„Do Egypta cestuji s manželkou často. Protože už máme odrostlé děti a oba jsme v důchodu, nekupujeme zájezdy s předstihem, ale čekáme na výhodné last minute nabídky. Když se v jedné z facebookových skupin objevil hotel v oblíbeném letovisku Sharm El Sheikh za 5 800 korun, neváhali jsme ani chvilku.
Dovolenou jsme ještě ten večer objednali a zaplatili online platební kartou. Na e-mail nám dorazilo potvrzení a my jsme začali nadšeně balit. Odlet byl totiž následující den v pozdějších večerních hodinách.
Známá cestovka ohlásila úpadek. Specializovala se na Turecko a Egypt
Jaké bylo ale naše překvapení, když nás druhý den po deváté ráno telefonicky kontaktovala zástupkyně cestovky, která nám rozpačitě sdělila, ať se nikam nebalíme, protože pro nás nemají místo v letadle!
Prý šlo o chybu v systému, kterou se cestovka snažila operativně ihned po zjištění napravit. Společně s námi cenově výhodnou dovolenou prý objednali další desítky klientů, které zástupkyně CK průběžně obvolává a nabízí jim vhodnou alternativu.
S kým se nemusíte bát vyrazit na dovolenou? České aerolinky si v novém žebříčku ani neškrtly
Ta spočívala v pozdějším letu a zájezdu do vybraného hotelu, který byl ale „kupodivu“ zhruba o 10 000 korun dražší. Na osobu, samozřejmě. S díky jsme odmítli a nechali si vrátit peníze.
Chápu, že se chybička může vloudit, zmíněná cestovka ale rozhodně na našem trhu není žádným nováčkem a podle oficiálních informací prý funguje již od roku 2010. Zda šlo opravdu o nedorozumění, nebo záměr prodat hotel dráž, to se asi už nikdy nedozvíme,“ uzavírá své vyprávění rozhořčený čtenář Pavel.
Autorský text a e-mail klienta CK