Přejít k hlavnímu obsahu

Cestovka lákala zájemce na all inclusive Egypt za 5 800 korun. Po zaplacení přišla studená sprcha

Do redakce nám dorazil e-mail čtenáře z Prahy, který před několika dny zakoupil zájezd do Egypta za výhodnou cenu. Jeho radost ale netrvala dlouho.

Co se stalo a proč na vysněnou dovolenou nakonec neodcestoval? Cestovka se „přepočítala“ a zapomněla, že letadlo, kterým mají turisté do Sharmu odletět, není nafukovací.

Radost vystřídalo rozčarování

„Do Egypta cestuji s manželkou často. Protože už máme odrostlé děti a oba jsme v důchodu, nekupujeme zájezdy s předstihem, ale čekáme na výhodné last minute nabídky. Když se v jedné z facebookových skupin objevil hotel v oblíbeném letovisku Sharm El Sheikh za 5 800 korun, neváhali jsme ani chvilku. 

Dovolenou jsme ještě ten večer objednali a zaplatili online platební kartou. Na e-mail nám dorazilo potvrzení a my jsme začali nadšeně balit. Odlet byl totiž následující den v pozdějších večerních hodinách.

Známá cestovka ohlásila úpadek. Specializovala se na Turecko a Egypt

Radost z výhodně pořízeného zájezdu netrvala dlouho. Cestovatelé doplatili na „nepozornost“ cestovní kanceláře.
Zdroj:
Shutterstock

„Nemáme pro vás místo v letadle“

Jaké bylo ale naše překvapení, když nás druhý den po deváté ráno telefonicky kontaktovala zástupkyně cestovky, která nám rozpačitě sdělila, ať se nikam nebalíme, protože pro nás nemají místo v letadle!

Prý šlo o chybu v systému, kterou se cestovka snažila operativně ihned po zjištění napravit. Společně s námi cenově výhodnou dovolenou prý objednali další desítky klientů, které zástupkyně CK průběžně obvolává a nabízí jim vhodnou alternativu.

S kým se nemusíte bát vyrazit na dovolenou? České aerolinky si v novém žebříčku ani neškrtly

Alternativa ano, ale o 20 000 korun dražší

Ta spočívala v pozdějším letu a zájezdu do vybraného hotelu, který byl ale „kupodivu“ zhruba o 10 000 korun dražší. Na osobu, samozřejmě. S díky jsme odmítli a nechali si vrátit peníze

Chápu, že se chybička může vloudit, zmíněná cestovka ale rozhodně na našem trhu není žádným nováčkem a podle oficiálních informací prý funguje již od roku 2010. Zda šlo opravdu o nedorozumění, nebo záměr prodat hotel dráž, to se asi už nikdy nedozvíme,“ uzavírá své vyprávění rozhořčený čtenář Pavel. 

Autorský text a e-mail klienta CK

 
 

Místo

27° 57' 46.9174", 34° 21' 35.12"
Rubrika:
Aktivity:

Odpočinek

Autor:
Petra Lesáková

Podívejte se na články ze stejných kategorií:

Cestovka lákala zájemce na all inclusive Egypt za 5 800 korun. Po zaplacení přišla studená sprcha