Muž na recepci

Do redakce nám dorazil rozhořčený e-mail od čtenářky, která vyrazila na dovolenou do Egypta. Po příletu a hlavně příjezdu na hotel ji ovšem čekalo nepříjemné překvapení.
Na hotelu provedli check-in, dostali náramky, které je opravňovali k využívání služeb all inclusive a zároveň obdrželi informaci o tom, že na pokoj se dostanou až po 14. hodině. K tomu ale nakonec vůbec nedošlo.
„Ráda bych se s vámi podělila o čerstvou zkušenost, která se nám před několika dny stala po příletu do Egypta. Měli jsme s rodinou zakoupený pobyt ve čtyřhvězdičkovém hotelu s aquaparkem. Hotel jsme vybírali cíleně na základě pozitivních recenzí a dobrých ohlasů klientů.
Po brzkém ranním příjezdu nám na recepci dali náramky a poslali nás na snídani. Úvodní informační schůzka s delegátem proběhla ještě ten den. Zhruba dvě hodiny po tom, co jsme dorazili na hotel. Po 14. hodině jsme se byli zeptat na recepci, zda nás již konečně ubytují. Jaké ale bylo naše překvapení, když nám usměvavá paní sdělila, že pro nás nemají volné pokoje!
Stejně dopadlo zhruba dalších 20 Čechů, se kterými jsme na hotel přijeli z letiště. Kontaktovali jsme tedy obratem delegáta, který se snažil situaci na místě řešit. Nabídl nám ale pouze jeden náhradní hotel, který ovšem nedisponoval aquaparkem, kvůli němuž jsme konkrétní ubytování vybírali. Druhou možností bylo ubytování v nedaleké depandanci původního hotelu, která ale nebyla součástí areálu. Přesto jsme se na ni šli podívat a s díky odmítli.
Trvali jsme tedy na kompenzaci a jasném vyjádření, kdy nám pokoje v původním hotelu uvolní. S tím prý nemáme počítat. Nakonec jsme se tedy ubytovali ve vedlejším hotelu, který měl sice pět hvězdiček, ale moře po kolena a žádný aquapark. Sepsali jsme tedy na místě reklamační protokol a po návratu zpátky do Česka budeme s cestovkou řešit adekvátní odškodnění. Za sedm let, po které do Egypta létáme, se nám tahle situace ještě nepřihodila,“ uzavírá své vyprávění čtenářka.
Cestovka lákala zájemce na all inclusive Egypt za 5 800 korun. Po zaplacení přišla studená sprcha
Autorský text + e-mail čtenářky
Jméno hotelu ani cestovní kanceláře nebylo v textu uvedeno záměrně. Doplněno bude zpětně až po vyjádření cestovní kanceláře a vyřešení reklamačního procesu. – pozn. redakce.